احساسات عاشقی
ترنم باران
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, :: 1:6 :: نويسنده : ترنم

سلام خسته نباشی ب وبلاگم سری زدی همینو میخواستم بگم 

تو چه ساده می روی و …

من!

چقدر دوستت دارم هایی که از  بس نشسته بر گلویم!

 

راه های مبارزه با خواب شب امتحان:

۱. نوشیدن قهوه و چای پررنگ بمقدار زیاد

۲. استفاده از چوب کبریت بین پلک بالا و پایین

۳. بهره گیری از اب یخ

۴. اقدام به خود زنی

 

اخبار میگفت، یارو توی کوه داشته قدم میزده یه زمرد پیدا کرده به ارزش چند میلیون دلار! اونوخ من یه بیست و پنش تومنی توی خیابون دیدم خم شدم وردارم خـِشتَکم جر خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 23493
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1